четвер, 8 грудня 2016 р.

Намистини, намистинки й ще чуток недоробок)

Ото було в мене таке надхнення, та й діточки дістали своєю "Пандорою"))) Вишила я двох пташок - давнішня задумка, але на стала оформляти далі, бо не вирішила, що це буде))) потім як з цими намистинами розпочала.....й єху! Намистини кришталь  рондель 3х4 мм та биконус 4 мм та 3мм,бісер японський Miyuki Round Rocaille №10 та №11, бісер чеський № 10 та 13"Шарлота", ланцюжок теж почала плести "ндебеле" бісером чеським "Шарлота" №13 й чим вам не справжній ланцюжок"Пандора". А! й ще намистинки різноманітні))) Ото тепер залишилось тільки доплести все) а ще мені чоловік сьогодні подарунок з роботи приніс)))та й справжній друг заїхав в день на каву))))Так, що - щасливий в мене день!


 Це я почала пташок вишивати) Бісер чеський № 8, 10, 13, 15, на фетрі

А оце вже вишиті та вирізані пташенята та намистинки плетені з ланцюжком недоплетеним)))






 А оце мій подарунок на сьогодні! Це неймовірно!


2 коментарі:

  1. Ого, скільки скарбів ти начаклувала ! Краса ! Пташечки дуже милі і зворушливі ! Молодчинка !

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ой, дякую, моя мила! Я ось думаю, що пташок як кольє зроблю. нарешті прийшов той бісер, що бракувало, та дороблю все, джгутіки вже до нього доплела, залишилось пташок на шкіру приклеїти та обшити, підібрати фурнітуру та зібрати

      Видалити