неділя, 4 грудня 2016 р.

Бджілка, бджілка, дай мені меду)))

Я своє кольє таки переробила. Ну не схотіли дружити гематит з гірським кришталем, та й ще знайшла набор підвісок з срібла, колись з Кріту привезли ( дві бджоли несуть одну краплю меда), а цей символ мені дуже подобається. А! Також замовлення отримала, тому все зробила взагалі по науці з крімпами, каллотами, на ювелірному тросику.))) Ще й сережки до нього зробила - гематит, японський бісер Miyuki Delica №11( металізований, срібло), підвіска 925 проба, швенза також срібло 925 проба. Кольє бісер чеський, металева фурнітура, ювелірний тросік, гематит самої різної форми та гранований навіть, срібна підвіска 925 проби.. Розмір кольє 51см, довжина сережки 4см без швензи.












Немає коментарів:


"Кожного разу я дуже чекаю на ваши коментарі!!!Мені дуже важлива ваша думка! Пишить, будь ласка!Та не соромтеся натискати на кнопочки "поділитися"! "

Дописати коментар