неділя, 18 грудня 2016 р.

Засніжено...

Зараз зразу буде відразу декілька новинок))) Чому засніжено? Тому що оцей японський бісер, який нещодавна придбала, MIYUKI  Round Rocaille  (матовий із золотою серединкою)(Код: RR-1901)№ 11 та № 10 мені нагадує снігові кульки.
Насамперед, що я хочу сказати, що номери японського бісеру трохи різняться від чеського , наприклад № 11 японського дорівнює № 10 чеського, ну а № 10 японський трохи більший. Саме тому цей в*язаний комплект дуже цікаво виглядає. Зв*язаний він на 4 бісеріни чеський №10 та японський № 10,гачком № 0,75 х/б нитками Canarias YarnArt.Браслет потім одягла на дріт з пам*яттю на півтора вітка, як стопор 2 бісерини чеськи №4 та ланцюжок, який просто прикрашає та створює деяку рухливість. Сам джгут - кольє прикрашають плетені наместини, які я вже показувала ось тут.  Довжина джгута 48см плюс ланцюжок 8см, тоб то можно регулювати розмір.






Тепер, ще отаке "Засніжене серце". Плетено
японським бісером MIYUKI  Round Rocaille  (матовий із золотою серединкою)(Код: RR-1901)№ 11. Схему плетення можна подивитись ось тут. Я як його побачила, то відразу руки засвербіли)))) Прекрасна ідея для подвісок, можно сережкі такі зробити або брелок))) Розмір зараз його - видно на світлинах, 2,2 см х 2см, залежить від розміру бісера.












По- третє доробила собі у коточку отакую декоративну поличку для різних дрібничок)))


Немає коментарів:


"Кожного разу я дуже чекаю на ваши коментарі!!!Мені дуже важлива ваша думка! Пишить, будь ласка!Та не соромтеся натискати на кнопочки "поділитися"! "

Дописати коментар