пʼятниця, 30 грудня 2016 р.

Новорічне...

Ось й закінчили прикрашати кімнати, поставили ялинку... Сьогодні вже остаточне приготування-прибирання. А попередні дні пройшли у неймовірному передчутті свята - ми готували, шукали по магазинах, в*язали, прикрашали з онукою та донькою подарунки на усю нашу величеньку сім*ю. При тому, щоб ніхто з них самих не здогадався, що подарують саме йому)))) Онука навіть сказала, що у Діда Мороза дуже важка праця, а раніше вона у нього вірила, потім ніяк не могла спіймати хто кладе подарунки під ялинку та коли... Час плине, їй вже 13 років.
 Це перше в мене таке передсвято за три довги роки...за роки мого волонтерства. Бо що той рік, що поза той рік, приїзджала у самий останній момент й засинала за столом, видохнувши усю енергію хлопцям на фронті, даруючи свято їм. Я неймовірно щаслива, що в мене така дружня сім*я, що у моєму житті були свята бойові та сімейні, засніжені дороги, буси наповненні подарунками, дитячи посмішки, коли я приїзджала до сімей АТОшників привітати у костюмі Санта Клауса... Дякую богові за те, що він дозволив мені все це відчути! З Новим роком усіх, хто завітав до мене! Щастя та й радості! Миру нашим домам!



Віночок №3


 Віночок №2



 а перший віночок був тут   А це листівочки

 Наша ялинка

 та еркер...на віконцях не видно витинанки, але, то вже не важливо



5 коментарів:

  1. Альонка, вітаю з Новим роком ! Нехай цей рік буде сповнений затишку, тепла, гармонії і миру ! Нехай здійсняться всі мрії і бажання, з'являться нові і поруч буде натхненниця-Муза !

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую тобі, гарного настрою й натхнення тобі - я завжди з таким захопленням роздивляюсь твої роботи.

      Видалити
  2. Олено, з Новим роком! Миру та злагоди, щастя та здоров"я вам і вашій родині!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, тобі Катруся))) Щастя та здоров*я , надхнення та успіхів тобі й твоїй родині!Мирного неба та сльози, щоб були тільки від радості, рученьки боліли тільки від квітів, а тіло від любові!

      Видалити
    2. Дякую, Олено, за прекрасні побажання! :))) Ще навздогін вітаю вас з Різдвом!
      Забула ще написати - дуже сподобалися ваші новорічні віночки, справді створюють святковий настрій ))

      Видалити