субота, 4 березня 2023 р.

Схеми мозаїчного плетення (peyote).

 #olenazaporozhtseva #handmadejewelry #gifts #авторськіприкраси #бисер #beads #схеми #schemes

Є дві проги, з якими я дуже люблю бавитись. Це jbead та BeadTool 4. Для мене це щось таке, що дорівнює, мабуть, пас'янсу. Сидишь собі, візерунки вигадуєш, по клітиночках розкладаєш та таке інше. Не всі я потім використовую, але-але.... Може комусь прийде до души та буде бажання сплести , щось таке, тому викладаю те, що навигадувала))) Сьогодні це -  по мозаїчному плетенню або як кажуть peyote. Схеми для намистин , які прекрасно підійдуть ( за розміром) для браслетів Regaliz.












Немає коментарів:


"Кожного разу я дуже чекаю на ваши коментарі!!!Мені дуже важлива ваша думка! Пишить, будь ласка!Та не соромтеся натискати на кнопочки "поділитися"! "

Дописати коментар