субота, 22 жовтня 2016 р.

День захоплення, щастя, натхнення

Мій день сьогодні зробили! Це був справжній релакс! Хочу сказати величезне ДЯКУЮ !!! Олена Павлова - ця мила щедра людина зробила мій день! Ми 5 годин блукали по виставці, ми потім пили каву з смачними бутербродами у не вдома і вона нагорнула мені цілий кульок подарунків! У мене немає слів! Як я щаслива! Я побачилася сьогодні з Женечкою Поляковою через "100" років, я в реалі побачилася і Оленкою Князєвою, і з Оленкою Волчковою, і з багатьма майстринями українськими і навіть з самого Ізраїлю))) Ленуська! Спасибі тобі до неба за всі подарунки, за весь позитив сьогоднішнього дня! Я їм насичувалася, насищалася ....
Просто захоплення, а не день! Стільки ідей, задумів! Натхнення від слова - вдихнула життя прекрасного, творчого!
Дуже приємні зустрічі і навіть пісні співали))) тіхоооонько, щоб не лякати людей)))






















А це ось мої подарунки, придбання для внучки і для творчості ... не влізли тільки голка і Інстурмент від ЛЕНУСЬКИ







2 коментарі:

  1. ООО,а я так и не попала на выставку...Очень хотела,но дочь заболела и все мои планы нарушила...Смотрю теперь только фотоотчеты)))

    ВідповістиВидалити