неділя, 16 жовтня 2016 р.

Цукерка від Барваріски! - Конфетка от Барвариски

Дуже хочеться свята! А яке свято без солодощів? Ну і привід є!
У зв'язку з відкриттям сторінки на Фейсбук https://www.facebook.com/kazkuBarvarisky/, оголошується Цукерка від Барваріскі))) Розіграш цукерки проведемо на День Святого Миколая 19 грудня 2016, рандом нам на допомогу! Запис проводимо до 18 грудня 0:00 годин!



До складу цукерки входить все, що на фотографії: різні намистини, 5 кольорів бісеру і браслет "Паморозь" ... ну може ще чого покладу))))До складу цукерки входить все, що на фотографії :. Різні намистини, шармікі, гудзики дерев'яні, дзвіночки, ножиці для обрізки ниток 3шт, 5 кольорів бісеру і браслет "Паморозь" ... ну може ще чого покладу))))

І звичайно правила:
1. Для жителів Блогспота бути або стати моїм Почесним Читачем. Я просто щаслива буду нашому спілкуванню
2. Для мешканців Фєйсбука- бути або стати передплатником сторінки (поставити "подобатися"). Я завжди рада новим друзям.
2. Записуємось на солодкість в коментарях до цього повідомлення і вказуємо посилання на свій блог або сторінку ФБ.Я привласнюю вам номер.
3. Для жителів Блогспота: розмістити активне посилання на це повідомлення на бічній панелі блогу,
для жителів ФБ зробити репост цього повідомлення, запросити друзів.
4. Якщо у вас два аккаунта - тим більше у вас шансів, надсилаєте посилання і я привласнюю 2 номери. Тим більше у вас шансів.
5. Цукеркові блоги участі не беруть.


Очень хочется праздника! А какой праздник без сладостей? Ну и повод есть!
В связи с открытием странички на Фэйсбуке https://www.facebook.com/kazkuBarvarisky/,  объявляется Конферка от Барвариски))) Розыгрыш конфетки проведем на День Святого Николая 19 декабря 2016 , рандом нам в помощь! Запись проводим до 18 декабря 0:00 часов!

В состав конфетки входит все, что на фотографии: разные бусины,шармики, пуговки деревянные, бубенчики, ножницы для обрезки нитей 3шт.,5 цветов бисера  и браслет "Изморозь"...ну может еще чего положу))))

И конечно правила:
1. Для жителей  Блогспота быть или стать моим Почетным Читателем. Я просто счастлива буду нашему общению
2. Для обитателей Фєйсбука- быть или стать подписчиком страницы ( поставить "нравиться"). Я всегда рада новым друзьям.
2. Записываемся на сладость в комментариях к этому сообщению и указываем ссылку на свой блог или страничку ФБ.Я присваиваю вам номер.
3. Для жителей Блогспота: разместить активную ссылку на это сообщение на боковой панели блога,
для жителей ФБ сделать репост этого сообщения, пригласить друзей . 
4. Если у вас два аккаунта - тем больше у вас шансов, присылаете ссылки и я присваиваю 2 номера. Тем больше у вас шансов.
5. Конфетные блоги не участвуют.

Детальные фото:









6 коментарів:

  1. ФБ - №1 Любава Романюк. И я хочу. Любава Романюк

    ВідповістиВидалити
  2. ФБ - №2 (нарешті) Оксана Панчук. https://www.facebook.com/oxy.cat1 Дякую, Оленко!! Із задоволенням беру участь!
    Oksana Panchuk

    ВідповістиВидалити
  3. я їм солодке!!! https://www.facebook.com/valeri.pritula
    Я їм багато солодощів!!! http://valeriya-p-blog.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  4. Яка гарна цукерочка! Можна приєднатися? :)
    Ось посилання на мій блог, активна картинка розіграшу - на лівій панельці. Заходьте у гості, буду рада :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну а за для чого, ще цукерочки бувають?- щоб їх їсти! Дуже приємно познайомитись. Заходьте на каву-чай))) Ваш номер №5

      Видалити