пʼятниця, 1 серпня 2014 р.

Янголи на поміч армії

 Ось таке повідомлення отримала я сама та пропоную й вам прийняти участь!

ЗАПРОШУЮ!!! 03 серпня, в неділлю, приєднатися всіх бажаючих до нашої акції "ДОПОМОЖИ АРМІЇ", яка відбудеться в парку на метро Позняки с 9 ранку до 19 вечора при підтримці Дарницької адміністрації.
Допомагайте нам!!! Тільки разом ми сила!
Маю надію, що відгукнетися!
Ваші жінки "За вільну Україну"

Та ще один янгелік (розмір 12см), який у неділю пойде на ярмарок! Дівчата, збираємо на тепловізор!









7 коментарів:

  1. Успіху, дорогенькі!!! Ви молодці! Жаль що я далеко....Алёна, ти молодець, так тримати!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Оленочко, дівчаточка, хай ваші добрі наміри обов'язково втіляться в життя! Підтримую усім серцем!!! шкода не зможу інакше...
    в Янгола просто неймовірні Очі!!! Чудо маленьке!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую тобі, моя люба)) мені дуже важливе твоє побажання! може й почнеться таки якійсь постійний ярмарок!

      Видалити
  3. Успіху на ярморку!
    Я приймаю участь у аукціоні на Фесбуці у поміч армії...

    ВідповістиВидалити