понеділок, 13 лютого 2023 р.

Тест нової нитки.

 

#olenazaporozhtseva #crochetbeads #вязаниебисером #gifts
Подарувала мені подружка ось такі ниточки))) Льошка, це про тебе! (Олена Павлова) Вирішила проекспериментувати, протестувати. Ну що сказати? - Прикольно. Нитка слизька і бісер легко перетягується, навіть можна сказати ковзає по ній. Це і плюс, і мінус. Мінус у тому, що поки в'яжеш, бісеринка так і норовить вислизнути, тому потрібно уважно стежити за цим. Поки в'язала, все думала "як вони сплять на цих атласних простирадлах і не зісковзують на підлогу))))" Мінус цієї нитки ще в тому, що вона іноді пушиться, двоїться-тріїться і т.д. від гачка. А плюс ще й у тому, що зворотний бік виглядає ну дуже аристократично! Тепер по самому "Чиказькому синдрому" (ну нагадує мені чомусь таке забарвлення саме стиль часів мафії, згадується відразу мюзикл "Чикаго"). Взяла спеціально прозорий бісер (до речі, Льошка, теж дякую за нього тобі). Повинна протестувати прикольно це чи ні, купувати такий бісер додатково чи ні. Джгути мені не сподобалися (на фото джгут на 8 бісерин), ну просто щось смугасте, мало цікаво. А ось щось типу гаманця, косметички, чохла для мобільного або окулярів цілком цікаво виходить. Ну а зі звичайним непрозорим кольоровим бісером, звичайно, все піде, як діти до школи.







Немає коментарів:


"Кожного разу я дуже чекаю на ваши коментарі!!!Мені дуже важлива ваша думка! Пишить, будь ласка!Та не соромтеся натискати на кнопочки "поділитися"! "

Дописати коментар