понеділок, 24 липня 2017 р.

Усяк різні рукоділля

Продовжую бавитися пока в*яжу квадрати на ....зробила ще резиночки для волосся, дві вже подарувала онуці моїй вірній подрузі Олі...
А от такий собі кошик...насамперед цей кошик з-під цукерок новорічних. Він в мене вже давно, ще після того, як гралася у бабу Санту. так як діточок було забагато, а саме таких подарунків мало, то прийшлось розібрати , щоб поділити та добавити цукерок. От один такий кошик в мене й залишився. Довго я його використовувала за для в*язання, дуже зручно.Але мене завжди дратував напис "Рошен". Як я його не вимивала, здирала, навіть змивкою для лака...ніяк. Та ось допік він мені та пофарбувала акрилом та трохи прикрасила. Правда з зворотнього боку все одне просвічується, та то таке вже...









Немає коментарів:


"Кожного разу я дуже чекаю на ваши коментарі!!!Мені дуже важлива ваша думка! Пишить, будь ласка!Та не соромтеся натискати на кнопочки "поділитися"! "

Дописати коментар