вівторок, 18 липня 2017 р.

Продовжую витворяти.

Кошик...кошик , це з трубочок, що віддала мені подруга Оля Гуркина. Вони відразу були пофарбовани, але коротче та товстіши, ніж я скручую. Тому трохи не зручно було пристосуватися, але нікуди не ділися та вийшов ось такий невеличкий кошик для дрібниць всіляких. Зверху покрила лаком, щоб він був міцнішим там не бруднив фарбою.

Якось кинулася, а в мене геть нема резинок для волосся, просто зачіска трохи змінилася, волосся тепер більш довгу, а влітку у жару це важко. Шукала я самі різні види, цікавого МК так й не знайшла, тому експериментувала, але в одному напрямку. Склавши всі "за" та "супротив" вирішала оплести гачком ось таку резинку для капелюшків. Тепер в мене є ще одна ідея для маленьких модниць на подарунки та інше. Далі детальніше опишу кожний варіант,  а ви теж фантазуйте.







Так, сама перша - нитка х/б , мабуть "Ірис", різноманітни намистини, гачок 1,25. Нанизала Їх відразу на нитку та в*язала відразу стовпчиком без накиду , оплетаючи резинку та прихоплюючи намистину...ну...не дуже мені сподобалось.
 Варіант другий - бісер китайський та намистини пластмасові.Тут я спочатку оплела стовпчиком без накиду резинку, а потім робила типу петлі з намистин та бісеру. Більш охайно виглядає.
Третій варіант - бісер китайський та кріхти синтетичного кришталю різнокольорового, нитка з люриксом. От купила колись, тепер знайшла куди  застосувати. Тут я теж спочатку оплела стовпчиком без накиду резинку, а потім голкою пришивала намистини з бісером. Взагалі, мені це спосіб більш за всього сподобався.


2 коментарі: