четвер, 17 листопада 2016 р.

Щось мене метелики захопили)))

"Жив-був метелик, неслухняний мамин синок. Казала йому мама: "Метелик, метелик, неслухняний мамин синку, не літай далеко, що не літай високо, літай близенько, літай низенько, бо ти у мене маленький і зовсім ще слабенький".
   
   Але метелик був неслухняний сину. Ось як-то відпустила мама синочка погуляти. Кругом зимно, сніг іде. Метелик побачив світле віконце, кватирку відкриту, а там така гарна лампа сяяла теплом. Й залетів отак метелик до мене у гості.

Він був геть не такий, яким я собі уявляла, але....але теж, начебто симпатичний) То мої метелики до купи зібралися й щось шушукаються на полиці. "

То була казочка, а ось про нього. Довжина (з вусиками) 6 см, ширина 9 см. У крильцях по контуру вставлений дріт, що дозволяє розгортати, виставляти їх за бажанням. Вишивка на фетрі, в серединці кабошон сердоліка, на крилах і тушці чорний перламутр, бісер чешський №10. № 12, № 13 "шарлотка" та № 15, зі споду - шкіра, вусики пір'ячко фарбоване. Ось, мабуть й все про нього...










2 коментарі: