неділя, 9 листопада 2014 р.

Контрасты


3 коментарі:

  1. М- да ... Контрасти ..... Жінка, Мати, дружина-Захисниця !!! Вогонь в серці не загасити !!! Слава Україні!!! Героям Слава !!!

    ВідповістиВидалити
  2. відразу згадався вірш, не знаю правда чий, але дуже вдалий:
    Почуй мене весь світ! Я - українка!
    Гаряче серце й щира простота,
    на всій Землі найвродливІша жінка,
    слабка і сильна, грішна і свята!
    Я зіткана із неба і пшениці,
    із синіх гір і чистих ручаїв.
    Якби хтось зазирнув у моє серце -
    від доброти і ніжності б зомлів!
    В одній руці тримаю я дитину й молюся Діві
    святій, а іншою - борюсь за Україну -
    єдину сповідь у своїм житті.
    Почуй мене весь світ!
    Допоки в полі, колише жито пісня солов"я -
    я до кінця боротимусь за волю!
    Бо українка! УКРАЇНКА Я!!!

    ВідповістиВидалити