субота, 11 травня 2024 р.

Мій експеримент з кульбабками) Моя банка бажань.

 #ozaporozhtseva #handmade #gift
Усім подобається вигляд цілої білої кульбаби, але як тільки ви збираєте одну, ніжне насіння починає здуватися. Ото подивилася, як роблять такі кульбабки та сама вирішила спробувати) Не все так просто виявилось, але вважаю експеримент вдався. Тільки ото банку б іншу... але коли закортілось й така пішла у справу. Це така собі банка з бажаннями виходить. Це як мати у своєму розпорядженні вічне бажання. З мене ще той фотограф... але як змогла))))




Тепер про сам спосіб зберегти листок кульбаби в банці, і це дуже просто! Ви шукаєте кульбабу, яка зацвіла жовтим і знову закрилася, а потім побіліла в кінці:
Оскільки стебла кульбаби дуже ніжні, ви протягнете дріт до стебла, щоб підтримувати кульбабу та обмотайте його навколо невеликого каменя три-чотири рази.
Тепер кульбаба самостійно встане на кришку. На цьому етапі я прикрасила мохом та стеблинками лаванди( як раз на чай розбирала). Акуратно накрийте банку кришкою. Ще не закручуйте його.Тепер ви чекаєте, коли станеться чарівництво! Ваша кульбаба знову розкриється в красиву білу листкову кульку. Це може статися протягом кількох годин або може зайняти день чи два. Приємно повертатися кожні пару годин і спостерігати за прогресом. На цьому етапі ви можете закрутити банку, і ваше вічне бажання буде готове до показу.

Треба буде спробувати вже нормально зробити баночку бажань)))

Немає коментарів:


"Кожного разу я дуже чекаю на ваши коментарі!!!Мені дуже важлива ваша думка! Пишить, будь ласка!Та не соромтеся натискати на кнопочки "поділитися"! "

Дописати коментар