понеділок, 27 листопада 2023 р.

Повернення)))

 Божечки, як я давно нічого не писала... Ц все переїзд. Тільки ремонт-переїзд-доведення до ума- прибирання-розкладання... ні, ще не все до ладу довела, але ось вирішила таки сісти за браслети, бо треба-треба вже щось робити...  Ну начебто вже все! Повертаюсь до творчого життя)) Якщо у кого є бажання щось замовити - чекаю)))




Трохи про процеси.. спочатку просто плела 3 джгути на 8 бісерин( бісер чех 10\0) вже потім одягала їх в кінцевики та застібки))) Про розрахунок при наборі - кількість бісерин у рядку х на бажану довжину = довжині набору, але все це дуже приблизно й стосується бісеру №10. При плетенні треба розраховувати, що внутрішній діаметр завжди менше загальної довжини, за рахунок товщини. Це стосується як джгутів , так й прикрас з намистин.


Готові! Поки що виставляти у магазини не буду, ціну підвищу, але не критично. Глянула на Скринітам захмарні ціни на таке. Може воно просто стоїть собі.. не в курсі. До наших... ото я пронумерувала за для того, щоб ви мені сказали, який вам більш за все подобається))) Та ще й така хитра... а раптом у когось бажання виникне замовити чи купити))))






Немає коментарів:


"Кожного разу я дуже чекаю на ваши коментарі!!!Мені дуже важлива ваша думка! Пишить, будь ласка!Та не соромтеся натискати на кнопочки "поділитися"! "

Дописати коментар