четвер, 7 квітня 2022 р.

Зворушило....


Кілька днів просто не могла писати на стільки глибоко мене зворушило. Але почну, мабуть, спочатку. Четки захотіла придбати моя давня та глибоко улюблена клієнтка з Америки. Всі обмовили і ціну, і доставку... Перше - надіслала вдвічі більше грошей, ніж домовлялися. Друге - прийшла я на пошту, і виявилося, що вийшла заборона на пересилання виробів з натурального каміння (а схитрувати і видати їх за імітацію, скло і т.д. не вийде). Кинулася писати-дзвонити, на що мені відповіли "Залиште гроші собі, хай буде вам допомога:)Якось настануть кращі години, не хвилюйтесь, дуже прошу." Я була зворушена до сліз! Спасибі величезне!



Немає коментарів:


"Кожного разу я дуже чекаю на ваши коментарі!!!Мені дуже важлива ваша думка! Пишить, будь ласка!Та не соромтеся натискати на кнопочки "поділитися"! "

Дописати коментар