вівторок, 22 березня 2022 р.

Я його таки закінчила))))

 Ось! Чохол до подушки таки закінчений, дов"язала та зшила! З чого таки все почалося? Так сталося, що  мені просто ніде стало складати запасні подушки та ковдри для гостей, а в мене їх частенько бувало(-є). Шафу-стінку , що у вітальні стояла продано перед самою війною ( й не тільки її). Продавали у зв"язку з вимушеним переїздом. Переїзд завис у повітрі, як й ремонт у інший хаті - бо війна. Та я не про це. Так от, щоб подушки не пилилися та їх можна було використовувати навіть за для посиденьки прямо на полу, вирішила нашити-зв"язати різні чохли на них))). По розміру вони різні, а саме ця 60х60см. Хоч на стілець, хоч на підлогу))))






Немає коментарів:


"Кожного разу я дуже чекаю на ваши коментарі!!!Мені дуже важлива ваша думка! Пишить, будь ласка!Та не соромтеся натискати на кнопочки "поділитися"! "

Дописати коментар