неділя, 24 вересня 2017 р.

Шарф-трансформер та ще й велика подяка подругам...

Кажете зима супер-холодна буде? Так от, я підготувалася та трохи утилізувала свої нитки... Тадам... Шарф, він же снуд, він же пончо, кортше трансформер на усіляке утеплення. Ну й куди ж без цяцьок та намистин? от по краєчку обшила замість китиців. Гудзики дерев*яні, давно ще на AliExpress замовляла, намистини мені переслала приятелька-майстриня Тетяна Кошель...та ще й багато бісеру, покажу теж світлини зі скарбом. А нитки мохер з акрилом, я вже не пам*ятаю фірму та точну назву. Довжина самого шарфу десь 145 см, ширина 40см.












А ось мої скарби отримані.... Ми їх з моєю Ахатиною Лізою роздивляємось та радіємо.Бачите скільки усього? Велика тобі подяка, Тетяно, за таку щедрість! А моїй улюбленій подрузі Ользі Гуркіной обнімашечки та велика вдячність, бо саме через неї я отримала весь оцей скарб.





Немає коментарів:


"Кожного разу я дуже чекаю на ваши коментарі!!!Мені дуже важлива ваша думка! Пишить, будь ласка!Та не соромтеся натискати на кнопочки "поділитися"! "

Дописати коментар