середа, 17 травня 2017 р.

Браслети Зигзаг

Дуже мені сподобались, та як з*ясувалось не тільки мені, оці браслети . Це плетення мозаїчне з елементами ндебеле. Схему-мк, з якої плелось, я давала вже у попередньому запису - ось тут . Але тут зробила деякі зміни. По-перше, це не японський бісер Delica Miyuki, а звичайний чеський №10, плела волосінню 0,15. По-друге, тут я зробила другий такий манжет й на кінцівках бусіни та бісер №8. По-третє, у зв*язку з тим, що розмір бісеру все ж таки н, то тут 10 рапортів, а не 12 та він ширший. Як бачите, для такого браслету можна використовувати не тільки Delica Miyuki, а й чеський бісер.
Думаю, що трохи пізніше, ще зроблю подібні браслети, в інший кольоровій гаммі.
 А тепер світлини.















2 коментарі:

  1. Красиво і стильно ! Мені теж подобаються такі браслети :). І дуже цікаве поєднання кольорів в червоному -- нагадує полум'я, а синій наче хвилі :).

    ВідповістиВидалити