четвер, 23 березня 2017 р.

Птах Гамаюн

Віщий Гамаюн-птах - мудра посланниця слов'янських богів і передвісниця щастя. Ім'я її, ймовірно, походить від старого слова «Гамаюн», тобто колисати. Крик Гамаюна - добра звістка, а співає вона людям божественні пісні. Гамаюн знає про все на світі, розповідає таємницями про походження землі і неба і готова розповісти про майбутнє кожного, хто вміє розуміти таємне. У слов'янській міфології до неї було прийнято звертатися за порадою. Згідно з народними повір'ями, ця чудо-птах народилася разом з нашим світом і призначення її - нагадувати людям про вищі цінності буття.



Взагалі, я завжди обожнювала малювати то жар-птаха, то просто казкових чарівних птахів.
Колись я вже робила брош подібну, але іншою технікою. Про неї тут.


А про цього птаха ... Замість обличчя просто скляний кобашон 2,5см. Для вишивання використан чеський бісер 10,11,15, японський бісер Miyuki 10, 11, японський бісер Тоho 15, кришталевы быконуси та ронделы - 5мм, 3мм,4мм. Вишито на рожевому фетрі, який вдало відтіняє прозорі частини, та полупрозорий бісер. Зворотня сторона - штучна кожа. Шито волосінню 0,15.Довжина 14,5см, ширина 6см.




3 коментарі:

  1. Гарна та незвичайна пташка вийшла :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! насамперед за те, що слідкуєте за моєю творчісттю та залишаєте свої коментарі. Це дуже важливо для мене

      Видалити
  2. У вас цікаві роботи, і мені приємно спілкуватися з колегою по бісеру :)

    ВідповістиВидалити